dimarts, 8 de desembre del 2015

Entre colònies i gintònics

Quan estàs un dia de pont a Barcelona i saps que podria donar per a molt, i tot i que ho intentes, les tasques pendents van quedant avortades, no hi una altra opció que aprofitar per fer-ne d'altres que si al final es converteixen en lúdiques, molt millor.

I així, vaig aprofitar per anar a buscar un collar que m'estaven arreglant a Pia, el taller de Pia Amat, la dissenyadora de joies més dolça del món. És un racó on t'hi podries passar hores mirant...








Imatges Pia, via

De camí cap a Pia, pel carrer Fontana, entro a Labperfum, un taller de perfums on pots trobar olors diferents, per al dia i per a la nit. Al final, m'em vaig quedar una colònia molt suau amb essència d'olivera- segur que a mon pare li farà gràcia-. I la veritat és que de preus també està molt bé, així que... he decidit que em compraré la Jo Malone després que em toqui la loteria...







I ben a prop d'allà els dos Kibuka, el del carrer Verdi i el del carrer Goya. On menjar sushi creatiu a l'estil brasiler, és un festival de sabors assegurat i sense fer ressentir gaire la butxaca... Ara el del carrer Goya, ja torna a tenir les llumetes de Nadal.


I si és una nit de pont i no hi ha pressa per anar al llit, després del Kibuka, hi ha que anar a un altre lloc, a Bobbigyn, un paradís per als amants dels gintònics...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada