diumenge, 14 de juny del 2015

Breus experiències gastronòmiques

Amb tot els meus respectes a tots els blocs gastronòmics, avui em ve de gust compartir les meves- bé, les nostres, perquè sempre han estat amb companyia-, últimes i breus experiències gastronòmiques.
La primera és en un lloc singular que hi ha al meu barri. No és lloc d'estrelles michelins ni de plats sofisticats, però m'encanta l'ambient i la cuina de plats frescs amb productes de qualitat i amb una miqueta de gràcia. És el celler nou del Priorat, un nom que no correspon gens a les persones que estan al capdavant, unes noies cubanes encantadores.



L'altra experiència ha estat al Tast de la Rambla, aquest matí, on hem descobert l'oportunitat de tastar tapes d'alguns dels millors restauradors de Barcelona com Disfrutar dels germans Adrià, De la Bodega Sepúlveda, De Can Gaig, d'Espai Kru i més i més i més...



Les presentacions i tasts grupals s'han realitzat a l'Arts Santa Mònica i en la seva terrassa hi havia ubicada  la zona vip.


Al voltant dels stands hi havia habilitada una zona per poder menjar. Tot a peu de Rambla.


M'ha agradat el maridatge burguer beer organitzat pel restaurant Hard Rock Cafè i Damm a càrrec del xef Jordi Conesa.



I en el mateix Arts Santa Mònica i cohabitant amb les sessions del tast de la Rambla, l'exposició de 50 anys de Serrat.
Una estranya fusió.


2 comentaris: