diumenge, 29 de març del 2015

Si hagués de recomanar algun lloc del Born...

Ja sabeu que quan comença el bon temps un dels barris més acollidors i a més, més innovador sempre serà el Born. Com se que a alguns i algunes de la Ràpita els agrada que comparteixi llocs de Barcelona, avui els he volgut dedicar aquesta entrada sobre llocs que a mi m'agraden d'aquest barri i que segur que no són els únics ni els millors, però són els que avui escolliria, (demà no ho sé...)


  • Si hagués de recomanar un restaurant japonès, ho faria amb Nakashita. Un restaurant que vam conèixer gràcies al blog de Ricard Sempere, Els meus restaurants. El nostre blog de capçalera per decidir on anar a menjar.




  • Si hagués de recomanar un lloc on trobar roba d'estil atemporal, elegant i senzilla..., ho faria amb Coquette. Perquè?. Perquè és una botiga on hi ha un tant per cent elevat de coses que m'agraden. Crec que aquest és el millor paràmetre per decidir quina és la nostra botiga preferida. És d'home i dona, per tant us la recomanaria a tots sense distincions, ni estereotips. Això sí. De preus no n'estem parlant...






  • Si hagués de recomanar un lloc on fer-vos unes sandàlies a mida, Alexis Fasoli. El primer dia que vaig entrar hi havia unes sandàlies romanes perfectes i quan em va dir que les feia a mida em vaig quedar amb la boca oberta.




  • Si hagués de recomanar un lloc on comprar coses curioses i diferents, diria La Comercial. Sempre que vaig al Born em passo una bona estona mirant el que tenen i sempre sortiria amb alguna cosa especial.




  • A la Comercial tenen una marca de camises d'home xulíssima, totes de colors blaus. Crec que la marca és Kaike.




  • Si haguès de recomanar una botiga amb encant, diria Musonka. És com una caseta de nines...





  • Si hagués de recomanar un lloc on trobar olis i cremes fets amb productes naturals com la henna, diria Henna Morena. La botiga té un racó preciós.




  • Si hagués de recomanar un lloc de bolsos i coses de marroquineria de qualitat, diria Beatriz Furest..




  • Si hagués de recomanar un lloc amb encant per sopar, diria "El Salero"

  • I si haguès de recomanar un carrer, diria que qualsevol dels que hi ha a segona fila perquè sempre hi trobes nous llocs per descobrir...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada