dimecres, 11 de març del 2015

Escriuré cent vegades aquesta frase.

No se si va ser una metodologia pedagògica gaire efectiva, però avui me l'aplicaré.
Escriuré cent vegades aquesta frase: "Pren-te temps pel que et fa sentir feliç". Si hi ha algú més que entra per aquí i també deixa que les obligacions li robin temps a les devocions, potser que també escrigui aquesta frase les vegades que cregui necessàries.




No tinc perdó. M'he deixat dur per la insana hiperesponsabilitat, i si no me n'adono a temps, ja no haguès trobat temps per fer el que més m'agrada, escriure per aquí.
I no tinc perdó perquè a més a més estic fent un curs sobre la gestió del temps i on la primera lliçó diu que el temps és finit i perible. És a dir que el que es perd ja no es torna a recuperar.





I és que el temps que fem servir per gaudir mai és temps perdut...


I com diu Paulo Coelho, un dia et despertaràs i t'adonaràs que no hi ha temps per fer allò que volies. Per tant, fes-ho ara.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada