dissabte, 28 de març del 2015

Dia de "sol i sèpies" i de Vermut i a la gàbia

Hi ha un lloc molt animat al barri de Sants que és la Plaça d'Osca. Una d'aquelles places reconvertides en quant a llocs per prendre alguna cosa amb ambient de barri, de bons amics i fins i tot familiar.
En aquesta plaça com a molts altres llocs, s'obrin i es tanquen locals. En un d'aquests locals han fet un bar de vermut, d'aquells de tota la vida, fet amb rajoles antigues i amb els sortidors dels barrils a vistes, com es feia antigament. La veritat és que ha estat dissenyat amb tanta gràcia que costa de creure que s'acaba d'inaugurar. A mi m'encanta que al meu barri, s'obrin llocs com aquests. No hi ha millor sensació que sortir de casa passejant i poder seure per fer un vermut, un dia de "sol i sèpies" com el d'avui.
Potser és que vinc de terra de vermuts, si no vegeu aquest reportatge de Surtdecasa.cat on fan propostes d'on prendre el millor vermut a les Terres de l'Ebre. A la Ràpita ens agrada tant que a molts llocs de les Terres de l'Ebre li'n diuen rapitenc. Fa un temps, ja n'havíem parlat .http://larapitachic.blogspot.com.es/2014/04/coses-del-vermut-rapitenc.html

El lloc d'avui, de la Plaça d'Osca es diu Vermut i a la gàbia... i ja veieu que feia un dia de sol i sèpies, com diem a la Ràpita per fer referència al bon temps.








3 comentaris:

  1. Ara quan a feedly ha aparegut aquest nou post, ja he vist l'altre comentari i comparteixo la visió de la Plaça d'Osca.

    Des de que el meu fill va anar a viure allà, he descobert l'entorn i aquesta plaça que és punt neuràlgic a Sants.i ell el va descobrir amb mi i ara ja s'ha convertit en un lloc habitual per ell. Avui ha vingut a dinar i m'explicava les meravelles del setè Cel...que vaig descobrir a través teu.

    Salutacions,

    ResponElimina
  2. Jo continuo seguint les teves recomanacions que fas al blog.Les teves opinions sempre són interessants.
    Bones minivacances!

    ResponElimina