divendres, 19 de setembre del 2014

William Masters, Virginia Johnson i la planxa

A casa, tots tenim una llista de coses avorrides que mos toca fer. Dins de la meua, sempre ha estat de color roig i fent pampallugues, la planxa. Confesso que no m'agrada gens. Però reconec que des de la possibilitat de veure sèries a plaer, la cosa ha canviat. 
Des de fa un temps i gràcies a la fibra òptica (tot s'ha de dir...), he fet coincidir el moment del visionat de sèries amb el moment de planxar. Això m'ha provocat una associació digna d'estudi pel fisiòleg Ivan Pavlov i que ha fet que la planxa canviï de color en la meua llista de tasques avorrides.
La sèrie que ara m'acompanya en aquesta il·lustríssima responsabilitat, és la de Màsters of Sex. Recomanada  pel meu mentor de sèries, Tony de la Torre, un tertulià expert en la matèria i que col·labora en el programa Arucitis.
La sèrie està basada amb una història real, la del ginecòleg William Màsters i la seva ajudant Virgínia Johnson i el seu estudi sobre la resposta sexual humana. Durant l'època dels anys 50, on aquest tema era tabú, Masters i Johnson van voler investigar amb l'observació aliena i pròpia la fisiologia de l'acte sexual. I encara que sembli mentida, van arribar a ser persones celebres pel seu estudi.

via

La sèrie m'agrada pel guió i pels personatges femenins. Virgínia, una dona ambiciosa, precursora del feminisme i amb les coses prou clares, la dona de Masters, tendra i forta a la vegada i la mare, llesta i suspicaç. I un plus: m'encanta l'ambientació i el vestuari de l'època.
Us la recomano!!










I mentre sona Virgínia...

 

1 comentari: