dilluns, 28 de juliol del 2014

D'Olivia Pope a Tony Soprano

Això de poder veure capítols d'una sèrie a plaer, fa que molts ens hagem aficionat a seguir-ne alguna. Jo em vaig iniciar amb Scandal i em vaig convertir en fan incondicional de la ment clara d'Olivia Pope. De vegades la invoco, per saber que fer i com resoldre alguna situació. I penso: Què faria Olivia Pope??


I veig que no sóc la única....



Ara estic amb els Soprano (sí ja se que arribo tard, però més val tard que mai...). Em fascina el protagonista, Tony Soprano, un home dur, però feble i tendre a la vegada. Tony, és un mafiós despietat, però també és un marit, pare i fill frustrat, amb moltes inseguretats que a més pateix ansietat i depressió. La seva feblesa m'ha enamorat i es veu que l'ha convertit amb en el pare d'altres antiherois que han anat arribant després.




Los Soprano demostren que les apariències sempre enganyen...



Per cert, el dia 20 de juliol va fer una any que va morir l'actor que protagonitzava Tony Soprano, James Gandolfini.

Que tingueu bona sèrie!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada