diumenge, 6 de juliol del 2014

Ana&Cuca

De tant en tant m'agrada compartir coses que m'agraden (m'agrada repetir m'agrada...no us agrada??). Coses que em semblen diferents i amb sentit.
Avui compartiré l'univers d'Ana&Cuca. De Cuca Riera, una artista que segueixo pel seu bon gust i la seva filosofia per recuperar i treballar amb materials i teixits naturals i antics...

En el web és defineix d'aquesta manera,



Que es ana&cuca?



reciclar, inventar, transformar,

rescatar. Dar otra oportunidad a
muchos trapitos que han dejado de
interesar...
de una calidad infinita, muchos de ellos de la segunda mitad del s.XVIII, de una resistencia increíble, gracias a la mezcla de lino y cáñamo, yposterior, (s:XIX) de algodón, ortiga y demás plantas textiles. Tejidos en telares rurales por los mismos campesinos que unían a mano pieza a pieza para la confección de lienzo. Con ello hacían ropa de uso doméstico. Esta calidad y dureza del tejido permite poder pasar por un proceso de lavado a temperaturas de 90º y así obtener una máxima desinfección. El momento de creación es mágico y emocionante pero no tiene secreto, con telas bonitas salen cosas bonitas.










Si voleu saber més coses de Cuca Riera, aquí teniu el reportatge que li van fer a Muud Magazine i on es va publicar aquesta fotografia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada