divendres, 18 d’abril del 2014

Els projectes de Mireia Cid

Ja ho diem sempre. Facebook tindrà alguns aspectes negatius, però n'hi ha molts més de positius. En el meu cas, em permet estar connectada, i més o menys al dia, del que es cou per la Ràpita.
Ja fa uns dies, Carol, de DelicaTessen, va publicar una imatge del seu aparador amb uns nous dibuixos molt adequats per a l'estil de la botiga, un espai amb molt d'encant. Però amb les presses només vaig posar que m'agradava i aquí és va quedar la cosa.
Però esta setmana, Maria José, de Caramels, també va publicar una imatge del nou apararador i em van tornar a cridar l'atenció uns dibuixos que també s'adequaven moltíssim a l'estil de la botiga de roba. Al preguntar-li qui els havia fet, em va dir que eren de Mireia Cid.
Com estos dies he tingut una mica més de temps, m'he posat en contacte amb Mireia i li he demanat si podia parlar i mostrar alguns dels dibuixos al bloc i ha acceptat encantada. El més curiós és que no ens coneixiem, però, casualitats de la vida..., a l'arribar a la Ràpita dijous a la nit, vam anar a sopar , i vaig coincidir amb Maria José i amb ella i la vaig poder conèixer personalment. 
La gràcia dels dibuixos de Mireia és que reflexen al cent per cent l'esperit del lloc on s'han creat. Si voleu veure més projectes de Mireia podeu visitar el seu bloc, Creativa busca proyecto, que a partir d'ara tindrem enllaçat al racó creatiu rapitenc.

Que tingues molta sort Mireia, la feina ben feta sempre té sentit!!!

DelicaTEsen, carrer Comte de Floridablanca 36




Caramels, carrer Gorrià 24.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada