diumenge, 19 de gener del 2014

Qui marca les tendències cromàtiques?

Si a partir d'ara, a revistes, roba i complements veieu el color blau "costa brava", no és casualitat. Això ho ha decidit la International Colour Authority. Aquesta associació és la que decideix quins colors seran tendència a tot el món. Es compon d'un tribunal que des de l'any 2006, es reuneix dos cops a l'any. En aquesta trobada consensuen i creen la paleta dels colors que seran tendència. 
Pepa Poch, una catalana, nascuda a Barcelona, és la única membre espanyola.
Ella no és dedica al món de la moda i és la única artista del tribunal. La resta són dissenyadors i empresaris.

Aquesta és la seua pàgina: pepapoch.com



I parlant del colors, crec que és un bon dia per compartir aquestes imatges




Via pinterest







1 comentari:

  1. Parlant de cromatisme, afegeixo el que he llegit al blog inserit a sota i que podeu visitar :
    Un nuevo año despierta y con él surgen nuevas inspiraciones y nuevas tendencias, así pues es el momento de despedirse del color protagonista del 2013, el verde Esmeralda 17-5641; este color deja de ser el foco de todas las miradas dejando espacio y cediendo el protagonismo al color Pantone Orquídea Radiante 18-3224, el color del año 2014 escogido por la empresa estadounidense Pantone.

    El color Orquídea Radiante se descubre ante nosotros como un púrpura fascinante, un color intenso y expresivo… casi mágico y con una intensidad exótica. Según las aportaciones y opiniones de los expertos, este color fomenta la creatividad y por tanto la originalidad en sus diferentes tonalidades, así como en las combinaciones de otros colores con las que puede ir bien.

    Si quieres estar a la última, deberás tenerlo presente e incorporarlo en tu vestuario, en tus complementos o en la decoración de tu hogar… tú decides!!

    http://blog.banak.com/wp-content/uploads/2014/01/14.jpg

    ResponElimina