dijous, 16 de gener del 2014

Mares i filles (XI): Maite i Lia

Les protagonistes són Maite i Lia. Maite és un d'aquells descobriments de facebook. M'encanta com escriu i el que comparteix. Sense coneixen's gaire, hem connectat. Mai més ben dit.
Ella també ha volgut col·laborar en aquesta aventura. I com penso que les seues paraules tenen molt de valor. Us transcric literalment la descripció que ella fa de la imatge.

Moltes gràcies Maite i moltes gràcies Lia!!!

 és de fa una setmana, concretament de la tarde del dia dels Reis Mags...

Exhausta i nerviosa d'anar de casa en casa (iaios, cangur, tiets, etc.) a veure què li havien deixat els Reis, estàvem els grans fent la sobretaula a casa mons pares (per cert, amb ma germana i les dos noies), xerrant tots, i em va venir, em va obrir els meus braços i es va "acurrucar" al meu braç, sense dir-me res, suposo que només buscant refugi després de tantes emocions... Es va estar un bon rato així, sense parlar, i jo també...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada