dijous, 5 de setembre del 2013

Susanna Cots, el blanc com a declaració d'intencions

Una cama intervinguda i immobilitzada, m'obliga a estar moltes hores a casa. Això té molts aspectes negatius, però també té molts avantatges. Un d'ells és que tinc una mica més de temps per viatjar pel ciberespai i descobrir coses interessants i ben fetes.
Servidora que no és ni creativa, ni artista, almenys sap gaudir, com la majoria, de les coses boniques i ben fetes.
I viatjant pel ciberespai he fet cap a un blog australià on he descobert un projecte de decoració d'una interiorista catalana, Susanna Cots. Al visitar el seu web, he tingut una sensació de connexió amb ella. Resulta que allà fa una declaració d'intencions al voltant d'un color principal, el mateix que el d'aquest blog: EL BLANC.
Al veure la seua feina m'ha sorprès la seua personalitat i també la projecció internacional que té. Llavors ho he tingut clar! I sense pensar-ho, m'he posat en contacte amb el seu estudi, i després de donar a conèixer el nostre blog "tan local", s'han mostrat encantats en que publiquem algun del seus projectes.
Un dels que més m'ha agradat és el d'aquesta casa tan espectacular a Almunyecar, Granada. Però abans que vegeu les imatges, vull compartir la declaració que fa sobre el nostre color preferit.













Imatges publicades amb el consentiment de susannacots.com i realitzades pel fotògraf Mauricio Fuertes. La seua obra també mereix una visita virtual amb calma,

2 comentaris:

  1. Jo també sòc forofa del blanc.Per cert Santa Bàrbara tampoc no surt a la bola del món

    ResponElimina
  2. Que em dius Marta!! Decididament contactaré amb la web i els ho dic. No potser que no surti ni la Ràpita ni Santa Bàrbara....jje...Molts besets. Per cert hauria d'haver posat el teu vestit blanc. Ja saps que m'encanta!!!

    ResponElimina